close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

חמסה חמסה חמסה: כל מה שצריך לדעת על בחירת שרשראות חמסה

מערכת שורשל ניסן, תשפב01/05/2022

מדובר בתכשיט מיוחד במינו שכל אישה תשמח מאד לקבל, שרשרת עם תליון חמסה. במאמר הבא נסביר מה זה שרשרת חמסה ואלו דוגמאות תוכלו למצוא באתר של ננו תכשיטים

תגיות:
צילום: freepik

מה זה שרשראות חמסיקה?
שרשרת חמסה היא שרשרת עם תליון חמסה במגוון רחב של דוגמאות שעליהן נפרט בהמשך המאמר. מדובר בשרשרת עוצמתית מאד שעליה יש תליון עדין שלא גונב את ההצגה, לכל שרשרת יש את התליון שלה שמביע משמעות אחרת באמצעות הטקסט שמוטבע עליו. הכיתוב עשוי מזהב טהור 24 קראט. הטבעת הזהב נעשית באמצעות טכנולוגיה פורצת דרך במעבדה סטרילית מתקדמת ובגרפיקה מושקעת ומקורית.

למה כדאי לכם להעניק שרשראות חמסה?
שרשרת חמסה היא שרשרת עוצמתית מאד ומעבר לעובדה שהיא משמשת כתכשיט לכל דבר, יש בה אמירה עוצמתית מאד.

צילום: freepik
ראשית, התליון שלה הוא מאד עדין ולא גונב את ההצגה, כך שאם יש לכם עוד תכשיטים על הגוף אתן יכולות להיות רגועות. בנוסף, שרשרת החמסה מלווה אתכן כל החיים לצד מסרים ואיחולים כה חיוביים, כך שהיא תהפוך אתכן לנשים יותר שמחות ויותר חיוביות.

אין לנו ספק שכל מי שיראה אותך עונדת את השרשרת הזו לא יוכל להישאר אדיש, ישאל אותך מה כתוב על התליון ומה המשמעות שלו. אם את עונדת שרשרת חמסה על הצוואר שלך את יכולה להיות רגועה שאת הולכת לגנוב את ההצגה, מהסיבות הנכונות כמובן.

אילו דוגמאות של תליון חמסה קיימות?
יש מגוון רחב של שרשראות חמסה בננו תכשיטים, כאשר אחת המרהיבות והמבוקשות ביותר היא שרשרת חמסה עם איחולים לאושר, בריאות, אהבה ושפע.אם תחברו את האותיות הראשיות של כל המילים תקבלו למעשה צירוף של כל האיחולים המושלמים. אורך אבן החמסה הוא 1.4 ס”מ והיא מתאימה לבעלות טעם עדין במיוחד. 

בנוסף, תוכלו לרכוש שרשרת חמסה Happiness, תליון חמסה המשלב אבן זירקוניה ברמה הגבוהה ביותר עם כיתוב בזהב טהור של איחולים שחיבור האותיות הראשיות שלהם יוצר את המילה השמחה הזו. כמו כן, תוכלו לרכוש שרשרת חמסה עם איחולי הצלחה, תליון שמע ישראל, ואהבת לרעך כמוך, יברכך השם וישמרך, חמסה עם יהלום, חמסה מגן דוד וחמסה עם תפילת אנא בכוח.

מה חשוב לבדוק לפני שבוחרים שרשרת חמסה?
לפני שאתן בוחרות את שרשרת החמסה שלכן בחרו בקפידה את סוג המתכת. השרשרת הזו מגיעה בכסף 925, זהב 14 קראט, זהב לבן 14 קראט וכסף מצופה זהב. בנוסף, בחרו את צבע האבן, כחול טופז, סגול אמטיסט לייט, שחור בלאק ג'ק ושקוף קריסטל.

לסיכום, אם אתן מחפשות תכשיט בעל משמעות יוצאת דופן, כזה שילווה אתכן לאורך כל החיים ויהיה בעל ערך סנטימנטלי משמעותי ביותר עבורכן, אתן צריכות לרכוש שרשרת חמסה בננו תכשיטים.

הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה